EKAP ve E-İMZA

EKAP projesi yani Elektronik Kamu Alımları Platformu Kamu İhale Kurumu çalışmaları sonucu ihale dökümanlarını paylaşmak ve ihaleye katılımları internet aracılığıyla sağlamaktır. 2008 yılında hukuki alt yapısı hazırlanan EKAP, 2010 yılı itibariyle hayata geçmiştir. Anlaşma mecburiyeti olan, kamuda ihale ya da doğrudan alım yöntemi ile yapılan mal ve hizmet alımları bu elektronik ortamda kaydedilmektedir. İhale için gerekli olan formlar ve şartlar bu elektronik sistem tarafından otomatik olarak üretilip yayınlanmaktadır. İhaleyle ilgilenen bütün taraflar ihaleyi yapan kuruma ait bu belgelere internet ortamından kolay ve hızlı bir şekilde ulaşılabilmektedir.

EKAP şeffaf bir ortam olmakla beraber kamu kaynaklarında verimliliği ön planda tutarak, şuan ki verilere göre %20 yani yılKamu İhale Kurumu tarafından açılan ihalelere başvurmak için elektronik imza gerekmektedir. EKAP için gerekli olan elektronik imzayı almak istiyorsanız bizi aramanız yeterli olacaktır. Bizler size en uygun fiyatla elektronik imzayı teslim etmekteyiz. Talep etmeniz durumunda adresinize kadar gelip elektronik imzayı anında oluşturulup kullanımınıza sunuyoruz.