Geri İade Politikası

Geri İade Politikası

Alışverişinizden herhangi bir sebepten dolayı memnun kalmadığınızda, para iadesi veya değiştirme işlemi için yapmanız gereken, elektronik imzayı teslim alma tarihinden itibaren 10 gün içinde firmamıza talebinizi yazılı olarak tarafımıza iletmeniz gerekmektedir.

İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, eimza.gen.tr (Cario Bilişim Teknolojileri) tarafından aşağıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığı ile geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli tarafımızca karşılanır.

İnternetten aracılığıyla yapılan alışverişlerde ürünü ve faturası ile birlikte, üzerindeki gider pusulası bölümü ıslak imzalı olarak göndermeniz yada getirmeniz gerekmektedir.

Ürünlerinizin, firmamıza ulaşmasını takip eden 10 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 3-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak bu sürede değişiklik olabilmektedir.

Geri İade Koşulları

Elektronik imza oluşturma aracı ve kart okuyucudur geri iade kapsamında olup, nitelikli elektronik sertifika ise alıcının özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mal kapsamındadır. Bu nedenle sertifika bedeli iadesi yapılmamaktadır.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal faturadaki iade ile ilgili alanların yer alan iade formu eksiksiz doldurulmuş şekilde ve imzalandıktan sonra tarafımıza gönderilmelidir. Firmamızın anlaşmalı olduğu kargo firmasınca taşınan iadelerin kargo ücreti tarafımızca karşılanır.

Hasarlı veya Ayıplı Ürünlerin İadesi

Siparişinizi teslim alırken, ürünlerin EKSİKSİZ ve SAĞLAM olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Fatura ibraz edilmeksizin değişim ve iade işlemi yapılamamaktadır. Firma adına kesilen faturalarda ise, satın alan firmanın iade faturası ile iade işlemi yapılabilir.

Kargo yetkilisi, sizden ürünleri eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim aldığınıza dair imza alacaktır. Hasarlı ürünler bulunması durumunda, bu ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir kargo veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.

Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin iadesi için iletişim bölümümüzden bizimle iletişim kurunuz. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim işlemi yapılacaktır. Değişimi yapılacak olan ürün ile birlikte orijinal faturada yer alan iade alanları eksiksiz doldurulmuş şekilde ve imzalandıktan sonra tarafımıza gönderilmelidir.

Eksik veya Yanlış Ürünlerin İadesi

Siparişinizde eksik ürün var ise, diğer ürünlerinizi teslim alarak, eksik ürünler için imza atmadan önce bunu not olarak belirtmelisiniz. Öte yandan, siparişinizde yanlış ürün bulunuyorsa, bu ürünü teslim almamalı ve teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmelisiniz.

Siparişiniz ile ilgili iade ve değişim talepleriniz için Bize Ulaşın formunu kullanarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.